TERMENI SI CONDITII

Accesarea magazinului online https://www.hydrotools.ro ^(https://hydrotools.ro/goto/https://www.hydrotools.ro)   pentru informare, vizualizare sau cumparaturi presupune acceptarea termenilor si conditiilor stipulate in continuare. Administratorul magazinului are dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara notificare.

Administratorul magazinului

Proprietar si administrator al acestui magazin este firma S.C. HYDRO TOOLS S.R.L avand urmatoarele date de identificare :
– CUI 36619602
– Nr. Inregistrare la Registrul Comertului: J4 / 1264 / 2007
– Telefon: 0758.265.873
– Firma S.C. HYDRO TOOLS S.R.L  este si proprietarul domeniului https://www.hydrotools.ro ^(https://hydrotools.ro/goto/https://www.hydrotools.ro)

Tot continutul acestui site (informatii, fotografii, elemente grafice, simboluri, scripturi, programe, logo-ul si sloganul magazinului)  este proprietate a firmei S.C. HYDRO TOOLS S.R.L, respectiv a partenerilor acesteia. Folosirea fara acordul scris al S.C. HYDRO TOOLS S.R.L a oricarui element se pedepseste conform legii.

Definirea serviciului oferit

In conformitate cu Legea Comertului Electronic nr. 365/07.06.2002 acest magazin reprezinta un “serviciu al societatii informationale”. Societatea informationala este proprietarul magazinului. In consecinta, acest magazin este doar o interfata grafica ce prezinta vizitatorului informatia pusa la dispozitie de un furnizor de produse si ofera in acelasi timp modalitatea tehnica de efectuare a cumparaturilor.

Obligatiile magazinului

  • Expedierea oricarei comenzi valide a unui client catre furnizor / furnizori  in timpul cel mai scurt, sau daca acest lucru nu este posibil din punct de vedere tehnic,  in termen de 24 ore din momentul primirii comenzii. Comenzile efectuate in zilele de sarbatoare vor fi expediate furrnizorului in prima zi lucratoare.
    Se considera comanda valida acea comanda care are toate informatiile cerute de formular completate corect.
  • Ofera clientului posibilitatea de a edita  informatiile din contul personal.
  • Ofera cumparatorului inainte de finalizarea tranzactiei posibilitatea de a vizualiza valoarea finala a produselor si a taxelor de transport a ferente. Preturile afisate sunt exprimate in RON
  • Clientul poate face modificari in ce priveste cantitatea, modalitatea de livrare si de facturare, adresa de livrare si are posibilitatea de a reveni asupra unor optiuni anterioare.
  • Expedierea catre cumparator a comenzii, prin e-mail, in forma in care a fost incheiata, fara posibilitatea de a fi modificata de nimeni, in nici un  fel.
  • Accesul fiecarui cumparator la istoricul comenzilor proprii, (dupa autentificare) spre vizualizare sau printare, acestea fiind pastrate pe server timp de un an.
  • Respectarea confidentialitatii datelor personale introduse de client. Magazinul se obliga sa nu faca publice  datele personale ale clientilor sau tranzactiile efectuate. Datele personale vor fi folosite doar in scopul declarat al magazinului sau pentru informarea sau mentinerea comunicarii cu clientul.
  • Comanda primita de la client este considerata contract si se supune prevederilor legii privind regimul juridic al contractelor la distanta.
  • Preia si comunica celor abilitati sa rezolve orice solicitare venita de la clienti, in timpul cel mai scurt.

Declinarea responsabilitatii

Ca urmare a enuntului de la pct.3 si a legislatiei in vigoare, magazinul nu are nici o responsabilitate in ceea ce priveste:

  • corectitudinea informatiilor atasate produselor – descrieri, caracteristici, date tehnice, fotografii, etc. Acestea au fost preluate ca atare de la furnizori. Magazinul are doar obligatia prezentarii acestor informatii intr-o forma grafica interesanta, atractiva pentru client (formatarea textului, aranjarea in pagina, dimensionarea si optimizarea imaginilor, etc.).
  • enunturile ambigue, greselile de exprimare, preturile incorecte, etc. (excluzandu-le si asumandu-si-le pe cele datorate transcrierii gresite de catre operatorii magazinului).
  • nepotrivirea intre scopul pentru care a fost cumparat un produs si functionalitatea lui.
  • diferente intre modul in care apar imaginile produselor in magazin si produsele primite, care se refera la culoare, nuanta, accesorii si altele.
  • defectiunile, pagubele sau accidentele datorate folosirii corespunzatoare sau necorespunzatoare a produselor cumparate din acest magazin.
  • comercializarea produselor cu respectarea conditiilor legale, aceasta cazand exclusiv in sarcina furnizorilor.
  • conditiile de garantie, post-garantie, locatiile unde se executa precum si aducerea acestora la cunostinta cumparatorilor sunt obligatia furnizorilor.
  • intarzierile la livrare datorate furnizorului, curierului/postei sau din alte motive.
  • deteriorarile, distrugerile, pierderile survenite pe timpul transportului pana la destinatar, care cad in sarcina transportatorului..
  • informatiile eronate furnizate de cumparator. Acesta are posibilitatea corectarii oricand a datelor personale din contul creat in magazin.
  • atat magazinul cat si furnizorul au dreptul de a verifica orice comanda telefonic, cerandu-i-se cumparatorului confirmarea unor date personale sau legate de comanda.
  • magazinul sau furnizorul isi rezerva dreptul de a refuza executarea unor comenzi, fara a motiva aceasta alegere, cu instiintarea prin e-mail a clientului.
  • posibilitatea de a contacta virusi prin accesarea acestui magazin sau prin primirea de e-mail-uri cu caracter informativ sau promotional.
  • neplacerile create de intreruperea accesului in magazin datorate furnizorului de servicii internet (ISP).
  • continutul sau natura site-urilor prin link-urile carora un client ajunge in magazin.

Returnare produse

Returul produselor sau dreptul de renuntare unilaterala a contractului din partea consumatorului este legiferat de Ordonanta Guvernului  nr.130 din 2000, din care am extras textul dintre ghilimele:

Art. 7.
(1) “Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.”
“Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:
a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator” – intrucat au fost indeplinite prevederile art. 4 din Ordonanta.

Art. 8.
“In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator”.

Art. 10.
“Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel:
b) contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
d) contracte de furnizare a inregistrarilor audio, video sau a programelor informatice, in cazul in care au fost desigilate de catre consumator”

Cumparatorul care isi exercita dreptul de denuntare unilaterala a contractului are urmatoarele obligatii:

  • Produsele vor fi expediate cu componentele sau accesoriile primite la cumparare, in ambalajul original, in perfecta stare de functionare.
  • Toate obiectele trebuie sa aiba aspectul identic cu cel avut la primirea lor si  dupa caz, sa aiba sigiliile intacte sau sa nu prezinte urme care sa ateste operatiuni interzise de fabricant sau furnizor asupra produselor (spre exemplificare demontarea carcasei unui aparat electronic, modificari ale unor setari, componente, montaje electronice, schimbari in circuitul electric, etc.)

Valoarea obligatiilor banesti ale furnizorilor fata de clienti nu poate depasi valoarea sumelor incasate. Clientul nu poate pretinde nici un fel de daune morale sau materiale peste aceste sume.

Termenul de livrare

Livrarile de produse se fac numai pe teritoriul Romaniei.
Pentru produsele existente in stoc :
– Transportul se efectueaza cu Fan Courier sau dupa caz curierul agreat de cumparator.
– Pentru produsele care se livreaza numai la comanda, termenele si conditiile de livrare vor fi afisate in magazin sau comunicate prin e-mail sau telefonic.
Aceste termene sunt orientative, practicate in mod obisnuit si pot varia datorita unor factori cum ar fi calamitati, conditii meteo deosebite, starea infrastructurii rutiere, greve, etc.
Magazinul nu are nici o responsabilitate fata de respectarea acestor termene.

Prevederi legale

Magazinul functioneaza cu respectarea tuturor prevederilor legale impuse de Statul Roman.

Orice tentativa de acces neautorizat, de a produce prejudicii sau frauda vor fi aduse la cunostinta autoritatilor competente.
Magazinul va incerca solutionarea pe cale amiabila a oricaror conflicte aparute intre parti. Daca acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale si rezolvarea acestora de instantele judecatoresti.